Ако издајете мало број фискалних рачуна по дану, можете се определити за софтверско решење.
За то сам је потребан:
Фискалне рачуне можете доставити и електронским путем, искључиво уз сагласност купца (а ако вам накнадно затражи штампани рачун, морате га и одштампати).
Без обзира на број издатих рачуна у току дана, увек можете користити стандардну фискалну касу.
Предности овог решења су што:
Пореска управа је предвидела да за е Фискализацију (електронски фискални уређај) можете да користите:
У оба случаја електронски фискални уређај морају да имају:
Но, пре него што објаснимо детаље, да видимо шта је потребно да урадите ПРЕ него што набавите ново фискално решење.
Звучл компликовано, зар не?
Јесте, посебно ако ово радите први пут. Али зато смо ту да вам пружимо бесплатну телефонску подршку.
Позовите нас за детаљна упутства на 064/138-38-98
или кликните на доње дугме да погледате конкретна решења
1. Шта подразумева нови модел фискализације?
Подразумева коришћење:
2. Од када почиње да се примењује?
Од 01.маја 2021.
3. Да ли је неопходно дефискализовати стари фискални уређај?
Дефискализација старих фискалних уређаја није неопходна!
Она ће бити аутоматски извршена повезивањем нових фискалних уређаја са сервером у Пореској управи.
4. Да ли могу да издајем рачуне и приликом прекида интернет везе?
Да, рачуне је могуће издавати и када постоји прекид интернет везе.
Како?
Помоћу локалног процесора фискалних рачуна (који је уграђен у касу) који бележи и потписује све обављене трансакције до поновног успостављања интернет везе.
5. Шта је безбедносни елемент, да ли морам то да имам?
Безбедносни елемент је хардварски или софтверски елемент који издаје Пореска управа.
Фирма која користи касу мора имати безбедносни елемент који служи за за потписивање фискалних рачуна, за потребе спровођења поступка фискализације и за потврду идентитета приликом размене података са Пореском управом.
6. Како да набавим безбедносни елемент?
Подношењем захтева на порталу еПорези помоћу квалификованог сертификата. То можете уради лично или код нас, ако имате личну карту са чипом и уписаним квалификованим сертификатом или то може урадити ваш рачуновођа за вас (ако немате тај сертификат на вашој личној карти).
7. Шта ако ми се поквари фискални уређај?
Ако дође до квара фискалног уређаја, можете да имате још један фискални уређај који ће користити као резервни (додатни).
У том случају је неопходно у резервни фискални уређај ставите безбедносни елемент који сте користили у фискалном уређају који се покварио.